2008-01-17

Torsdag.

Hej allahopa!!

Är trött, gnällig, grinig & uttråkad. Vet inte vart jag ska ta vägen. Speciellt på jobbet. Katastrof säger jag bara. Usch och fy. Blä och blaj. Hjälp mig!

Är stolt! Har gjort mitt första scrapping-kort. Ett väldigt enkelt men ganska fint ändå. Syrran, du måste se! Nu är jag på gång här ska du se. Yippi. Det är ju nåt som piggar upp tillvaron i alla fall!

Ikväll är det träning som gäller. Ska till gymmet och köra skite nur mig själv och sen bara hem på soffan och dega. Mmmm, längtar redan dit!

Igår va Andreas och Mikaela hemma hos oss. Vi satt och leta efter resor. Att man bara vill bort till värmen nu igen va. Det va visst inte längesen jag va i Spanien, i början på December, men ändå. Vill bara bort. Men har i alla fall en skidresa att se fram emot snart. Vecka 15. Det är bara typ elva veckor dit. Ska bli kul! Det är väl det enda man har att se fram emot just nu. I och för sig så skiner solen lite försiktigt bakom molnen så lite piggare är man faktiskt på dagarna när det slipper vara "natten" jämt och ständigt.

Återkommer om en stund. Plikten kallar!

PEACE.

Inga kommentarer: