2008-03-31

Monday

Oj vad internationell jag har blivit. Haha! :)

Haft en surdag idag. Inventerat på jobbet. Inte världens roligaste direkt. Men har inte så mycket val. Det bara ska göras så det är bara att köra på som chefen säger.

Bara denna veckan kvar nu, sen är det skiddags. Sälen, here I come! :) Ska bli riktigt skoj faktiskt. Åker på söndag med brudarna. Jag, Maria, Erika & Lisa. Kul kul! Hoppas jag kommer hem hel bara men det återstår att se. :) Kanske dags att börja packa snart. Haha. Jag brukar inte vara så bra på sånt. Men bara skidbrallorna är med så räcker det väl! :)

Klockan snart nio. Har blivit helt knäppt efter att vi fått sommartid. Sovit dåligt. Det kan bero på andra saker iofs men mest tiden tror jag.

Väntar på att pojken ska komma hem men det lär väl dröja antar jag. Mycket på jobbet som sagt och inte roligt när allt bara krånglar. Men tror han löser det i alla fall.

Varit och fikat med Emma idag. Alltid lika skoj. Pratar skit om allt och ingenting. Tog entur på Maxi också och kan ni tänka er; Fia köpte inte nånting. Helt otroligt. Förstår inte, nåt knasigt måste det vara! :) Brukar alltid bli både det ena och det andra när man är där men icke sa nicke.

Dags att ta sig en dusch och sen gå och mysa i soffan innan det är dags för kudden.

Sov sött.

Inga kommentarer: