2010-10-04

Shopping hela helgen lång!

Uppdatering av vad som hänt i helgen:

LÖRDAG: Barnmarknad! Innebandyklubben (fruarna) har ordnat med barnmarknad här i byn i helgen och det gick ju bara inte att INTE gå dit så jag var uppe med tuppen och stod faktiskt i kö till och med för att komma in. Gubben och grabben fick jag lämnat hemma för annars hade det blivit kaos. Jag fick i alla fall fyndat lite gott och blandat till grabben, byxor, tröjor, sockar, leksaker och en dyna till hans matstol som jag iofs måste sy ett tyg till men bara kul, bara kul! Så jag är väldans nöjd med det äventyret! På kvällen begav vi oss till våra bekanta P&Å som bjöd på lite mat och därefter bjöd vi på efterrätt så det var en myspyskväll med alltid lika trevligt sällskap! Thanks! :)

SÖNDAG: Tur till Trollhättan, närmare bestämt Överby. Det börjar ju bli istid nu igen så vi var tvungna att investera i en åkpåse till grabben. Jag tog med mig grabben och hans mormor så begav vi oss! Jag hittade ju självklart den tuffaste och gosigaste åkpåsen i hela världen men hade jag köpt den så hade Gubben blivit helt galen när jag kom hem för den va inte JÄTTEBILLIG direkt så efter många om och men så hitta jag en i rätt prisklass och den får duga, ärligt talat, den va faktiskt gosig! När vi ändå va på plats så fick ja ginvesterat i ett par jeans till grabben också, riktigt fynd måste jag säga, endast 100:- för dessa astuffa jeans:

De kommer matcha så bra till tröjan som han fick av hans farfar och plastfarmor härom dan, eller vad tycker ni?!

Nu är det någon som är hungrig hör jag, bäst att jag vad man ska! VI HÖRS GOTT FOLK! :)




Inga kommentarer: