2007-09-22

Slödag!

Precis som rubriken. Det är lördag och det är slött, alltså blir det slödag! :) Erkänn lite finurligt ändå! Haha. Jag garvar i alla fall.

Har precis spanat en halvlek fotboll. Lillsyrran spela. Det blev 2-2 för den som var intresserad. Har även dragit upp morsan i ottan och åkte på Mörlanda Marknad. Lite trevligt ändå att gå runt och kika lite bland stånden. Hitta ett par skor. Eller en dojja i alla fall. Den andra var borta men dem skulle ta fram den i affären och ringa när dem hittat den. En brun snygg stövel var det. Superdupersnygg om jag får säga det själv. Köpte en sjal också, en svart-vit palestina sjal typ. Har den runt halsen nu. Hur go som helst! Ett riktigt kap!

Kvällen blir väl lugn antar jag. plånboken är tom så det blir inte alls något livat ikväll men men, löning på tisdag som tur är.

Jag ska dra med mig Erika till Gällstad och Lager 157 på torsdag tänkte jag. Känner att det är dags att förnya garderoben lite så det ska bli trevligt. Förresten önskar jag henne lycka till i morgon på hennes 'utlandsresa' till Tyskland Kul för henne! :)

Ska ringa min blivande sambo och se vad han har för sig såhär dags på dygnet. Han kanske fortfarande är bakfull från gårdagen.. Vi va en sväng hos Anders & Karin igår men hemma redan halv tolv typ. Måste bara säga att jag glömde nyckeln hos mamma också så jag fick ringa och väcka henne mitt i natten så hon fick komma med den, lite retligt men man lär sig av sina misstag. Dagens ROS till Mamma och Pappa som alltid ställer upp! :)

Well, ha en bra kväll allesammans!
Big HUG!! :)

Inga kommentarer: