2007-09-04

Tisdag

Det är inte alls roligt att vara förkyld. Har varit det hur länge som helst. Och då talar jag inte om några dagar utan snarare månader. Hela sommaren och långt innan dess. Jag blir aldrig kvitt med den. Ingen som har något bra tips på hur man kan bli av med den. Blir galen tror jag. Hostar, spottar och nyser stup i ett. HJÄLP! Men nä, självklart är det inte synd om mig. Jag lever ju i alla fall.

Nog om att tycka synd om sig själv. Det var ju kräftskiva i lördags hos Erika. Grymt roligt hade vi!
Nästan hela gänget samlat


Robban i egen hög person posar lite lätt framför kameran

Självklart hade vi en hel hög med snapsvisorockså!

Mycket kräftor, trevligt sällskap och 'saft' i mängder! Det blev en sen kväll. Var hemma runt fyra tror jag. Men roligt hade vi. Därför jag knappt kan prata idag. Delvis beror det på min, som sagt, förbannade förkylning, men även för att vi sjöng SingStar till sent in på småtimmarna. Real skoj säger jag bara.

För övrigt så var det en ny och fräsch arbetsdag i måndags. Och även idag. Och resten av veckan. tre långa tråkiga dagar kvar. Men snart är det helg igen. Undra vad som händer då. Har inte kommit så långt i tankegångarna ännu. Men men, det ger sig!

Igår var vi och skrev på kontraktet för nya lägenheten också. Wow. Ska bli så kul. Den första december är det ny adress som gäller. Men jag vill flytta NU. Var på väg att börja packa i flyttlådor förut men jag fick hindra mig själv så det blev dammsugaren i stället. Haha. Ska ta tag i skurmoppen också. Inte världens roligaste men det bara måste göras nu. Jag har dragit ut på det länge nog så nu skäms jag faktiskt. Så, skurmoppen --> HERE I COME! :)

Peace.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.