2007-09-01

Lördag

Veckan har varit härligt seg. Första arbetsveckan efter två veckor semester är piss rent ut sagt. Inte alls kul att jobba. Vill bli hemmafru tror jag. Undra hur det skulle gå?! Får nog diskutera saken med F tror jag! :) Haha.


Igår var vi på utflykt med jobbet. Ända till Remmene bygdegård kom vi. Lite tipspromenad och fyrkamp blev det där. Riktigt kul. Även prisutdelning från årets pulstävling som vi haft på jobbet. Gissa vem som vann då!! Just det; JAG! Eller vi, mitt team "UTMANARNA" Haha. En träningsoverall vann jag så det var ju inte fy skam. Sen grillade vi lite och åkte vidare till Erik och Tobbe och småtjötade lite. Var hemma tidigt så det var inget att ångra idag när jag vaknade direkt. Bra mådde jag också! :) Det känns som om att det blir värre imorgon när jag ska pallra mig ur sängen. Ikväll ska det nämligen bli kräftskiva hos Erika! Riktigt kul. Har sett fram emot detta länge nu. Kräftor, vitlöksbröd, aioli, snaps och visor såklart. Vi har planerat in i minsta detalj så det kan inte gå fel. Klockan nittonnollnoll står dörrarna öppna för dem med inbjudan! Välkomna! :)


Har i veckan äntligen bestämt oss för en lägenhet också. En i det nya området i byn. Ska bli riktigt kul. En trea fick det bli för att vi inte ska gå varandra på nerverna. :) Haha, nädå, det ska bara bli kul. Tråkigt att flytta bara. Vill ha sakerna i nya lägenheten bara sådär, POFF typ. Men det vill nog mycket för att det ska vara så enkelt. Men första december är det ny adress som gäller för mig vilken jag inte kan ännu. Längtar!


Jag tror det är dags för mig att köpa lite 'saft' om jag ska klara av kvällen och om den ska bli så rolig som jag hoppas så...


...på återseende!

2 kommentarer:

Jennie sa...

Grattis ill lyan mitt oi spanien resan =)
Hur ska detta gå??

Kram kram

Jennie sa...

Grattis ill lyan mitt oi spanien resan =)
Hur ska detta gå??

Kram kram