2008-10-10

Blommor&Bin

Är väldigt stolt över min balkonghylla eller blomhylla som jag gjorde i somras. Det har inte blivit att jag har haft så mycket tid att sitta framför datorn så därför har jag inte hunnit visa mitt fina verk för er. Men här nedan ser ni min hylla som jag är mäkta stolt över i alla fall.




Och först nu, när hösten närmat sig med stormsteg så har denna blommat ut också. Såhär många blommor har jag inte skådat på min Solanum, eller Potatisblomma som den också heter i folkmun, på hela sommaren. Det är helt otroligt. Visst är den fin?! Passar kanonbra på vår balkong också. Me like!

Jag som knappt någongång under alla mina år kunnat sköta en växt har fått intresset från någonstans som jag inte vet och hux flux så blommar mina växter. Det är helt ooootroligt!
Det är en av få små saker som piggar upp vardagen må jag säga!



Inga kommentarer: