2008-10-14

Tisdagstjöt

Har precis tillbringat några timmar på gymmet med min kära vän Åsa. Fick nästan dra henne ur soffan för att hon skulle följa med. Nä, inte riktigt kanske!! Skönt med lite lagom hård träning och en stund i solariet efteråt. Inte helt fel! :) Måste ju vänja mig vid värmen nu. Vi åker ju på söndagmorgon. Ska bli riktigt skönt faktiskt!

Helgen har varit lugn. I fredags var det myspys hemma i soffan med lite Skagentoast bland annat. Alldeles lagom efter den tuffa arbetsveckan som passerade förra veckan. Sen i lördags blev det en tur till Borås på dagen med kära mor och shoppade lite presenter som folk som fyller år. Blev lite gott och blandat vill jag lova utan att avslöja för mycket! :)
På aftonen tog jag med Åsa till "Ljus i Alingsås". Det var väl inget speciellt med det egentligen. En skön kvällspromenad med en god vän, inte så illa pinkat ändå.
I söndags var det lugna gatan. Lite städ. Fick ryck och städade hela badrummet grundligt. Kändes riktigt fräscht efteråt! Det är inte varje dag som man får sånna ryck men dem är välbehövliga!

Glömde säga att jag fick frukost på sängen i lördags också, inte helt fel det heller. Sådär lagom hungrig som jag är på mornarna så var det med nöd och näppe jag fick i mig allt detta...


Tack för mig ikväll!


Inga kommentarer: