2008-10-10

Semster

Tjingeling!

Är på jättebra humör idag.
Har varit en bra vecka helt enkelt. Lite halvstressigt på jobbet men det har funkat bra ändå. Man får ta det med en nypa salt har jag lärt mig. En sak i taget så löser sig det mesta förhoppningsvis på bästa sätt!

Sen har jag en glad nyhet till; VI SKA ÅKA FLYGPLAN! Tihi. Nästa lördag bär det iväg mot Turkiet. Ska bli härligt! Bara jag & 'gubben'! Underbart ska det bli. Kommer ta massa kort så ni ska få se hur härligt vi har haft det. Det trista är att om två veckor är vi redan hemma igen. Men men, så får man inte tänka. Kommer bli kalashärligt den veckan vi är borta. Känner att vi har behövt det båda två så jag längtar till om en vecka. Turkey here we come! :)

Igår satt jag och min kära mor och pysslade lite. Blev två julkort. Grymt kul är det! Lillsyrran fick lite inspiration också så hon gjorde oss sällskap där en stund.

Återkommer snart.

Måste göra lite nytta nu!

Hej hopp. :)

Inga kommentarer: