2008-11-01

Back on track...

Hej hopp,

Nu är vi tillbaka hemma på jorden igen höll jag på att säga men tillbaka hemma i byn igen menar jag ju. Det har varit en kanonbravecka i Turkiet. Varmt och skönt och avkopplande må jag säga. Vi har inte ansträngt våra kroppar till max om man säger så. Här får du en bild på hur vi har haft det, en bild säger mer än tusen ord så jag behöver väl inte säga så mycket mer egentligen! :)



Väl tillbaka hemma igen så har ju vardagen flytit på som om ingenting hade hänt. Det var ju bara att hitta rutinerna och se glad ut så denna veckan har jag jobbat jobbat och åter jobbat. Yes, har varit helt alldeles slut efter jobbet. Men men, nu känner jag igen mig igen! :) Haha.

Idag är det alla helgonna. Ska nog gå förbi kyrkogården en sväng idag tänkte jag. Jo, så får det bli. Jag och sambon ska till Göteborg idag också, till Hem & Villa mässan på Svenska Mässan. Ska bli kul och kika runt lite. Sen, om jag är duktig på att fjäska, så kanske det blir ikea också, behöver lite ljus ju... :) Jag har lovat att han ska få gå in på Jula så då måste det ju bli rättvist att jag får åka till Ikea också. Eller hur?! Jag ska försöka iaf. Kanske kan börja med en frukost på sängen till mitt hjärta, då ökar ju oddsen i alla fall. :)

Förresten, vaknade upp till detta i morse...


Inga kommentarer: