2008-11-24

Ny vecka.

Första dagen på ytterliggare en arbetsvecka är snart till ända. Har varit en "sådär-dag". Upp till jobbet i morse så klart. Inte piggast i världen direkt. Sen har väl dagen flytit på i vanlig takt på jobbet. Hem, fick reda på att min datorn var sönder. Vad gör det tänkte jag, har ju en till så det gör väl inget. Sen rusa tillblomsteraffären fem i sex och fick köpt mig lite mossa innan jag åkte och kroppen fick motta några UV-strålar från en fejk sol. Och nu sitter jag här. Makaronerna, morgondagens lunch spetsat med lite korv, står på spisen och kokar för fullt. Snart; Design Simon & Tomas. Finns säkerligen inget bättre att glo på i afton.

Så om man sammanfattar dagen så har den varit ganska trist faktiskt. Inte gjort något vettigt.
Hoppas det blir en mer givande dag imorgon!

Inga kommentarer: