2008-11-18

Paket!!

Snart är tisdagen till ända också. Har jobbat, precis som vanligt.
Fick under dagen idag ett meddelande att min paket har kommit! Åhh, vad glad jag blev. Min julstjärna och mina jultorn + att jag hade beställt en tunika bara för att komma upp till minimibeställningsbeloppet. Och vet ni vad, tunikan va grymt snygg. Tänkte när jag beställde att den går väl att använda nångång, kanske. Ja ni vet. Det var inte ett klockrent köp från början men nu när jag väl har provat den så sitter den som en smäck!! Jag är grymt nöjd. Den kommer användas oftare än vad jag trodde från början så det var en glad överraskning idag. Självklart är jag nöjd med mina julsaker som jag fick också men är mest överväldigad över den otroligt braiga tunikan! :) Den kanske syrran skulle behöva ha. Magen växer ju! Tihi! :)













Ska sätta mig och läsa dagens reklam (!!!?!) med en kopp kaffe innan jag sätter igång och pysslar lite julkort! Kreativiteten är på topp idag känns det som.

Har för övrigt varit en bra dag på jobbet. Hänt mycket som jag inte räknade med i morse så jag är på ganska gott humör och ovanligt pigg också. Förutom min halsont då men det får man leva med. Hoppas att jag slipper använda ögondropparna snart också för mitt öga känns mycket bättre idag!!

Ha en trevlig afton!



1 kommentar:

Jennie sa...

Ska du inte ta och låna ut den till mig då =)