2008-11-08

snart jul

jag längtar så tills det är dags att börja julpynta så jag tror jag går i taket snart!! julen är ju mysigast! idag har jag och min sambo varit på en mini shoppingrunda. fick inhandlat en julgransfot och en julgransmatta. alltid kul att förnya sig så detta blev dagens alster...




Är faktiskt ganska nöjd. Tror att det kommer passa bra i våran lilla lya.

Ikväll är det en sväng till P & Å som gäller. Ska laga lite mat och ha en allmän mysig kväll. Ska bli trevligt.

Har precis målat en träskiva också med skoltavelfärg. Får se hur resultatet blir när den har torkat om ungefär 24 timmar. Alltid bra att ha en liten kom-ihåg tavla att skriva upp saker som man alltid glömmer. Jag kommer säkert glömma av att använda den ändå men var ju tvungen att testa när jag äntligen köpt färg. Jag har massa idéer som jag vill göra men det är bara tid som ska finnas också... Huvudet är fullt av kreativa idéer. Kan inte dygnet vara några fler timmar så hade jag hunnit med att göra allt som snurrar runt i mitt huvud!

Farsdag imorgon. ska en sväng till F's farmor och sen är vi bjudna på middag hos min far. Skönt att slippa laga mat! :)

Ha en kul kväll allihopa!

Inga kommentarer: