2008-11-23

På torsdag...

...smäller det! Då är det dags. Oj vad jag har gått och sucktat efter detta. Länge länge. Japp, hårförlängningsdags. Mmm, ska bli kul. Kommer med all säkerhet känns konstigt i början men det är ju en vanesak. Tror att jag kommer stormtrivas. :)

Precis varit på bio med P&Å. Spanade på "Rallybrudar". Halvbra film måste jag väl säga. Lite seg i starten kan man väl säga men sen tog det fart jädrar. Hahahaha! :) Humor på hög nivå såhär dags.

Sitter hemma och väntar, med bubblande mage, på att miss E ska ringa. Ska åka ut i skogen och hämta. Leker taxi ikväll. Jupp, så är det mä't. Kanske lika så gott det. Kan nog bli drag nästa helg tror jag. Behöver ladda upp redan nu. Julbord nämligen. Lördag. Ska bli skoj. Hotellet som gäller då. Hoppas på en trevlig kväll med arbetskamraterna!

Tror jag ska gå och provstämpla lite medans jag väntar på att Miss E ska ringa. Jag och mor har nämligen varit i Skara idag, på Slöjddetaljer, och handlat lite smått och gott. Bland annat stämplar. Måste bara testa!

Sov sött.

Inga kommentarer: