2008-11-17

Hjärta + mossa = sant

Just det, har precis varit en sväng i Fly, blomsteraffären såklart, med mamma. Hittade ett jättefint hjärta som är gjort av mossa. Underbart fint va det. Och självklart kunde jag inte motstå!! :) Har suttit och dekorerat det med lite hampasnöra, sisal och hjärtan. Blev faktiskt ganska bra. Har inte hunnit fota det ännu men lovar göra det när det sitter på rätt plats!

Dagen idag har för övrigt varit som en helt vanlig måndag. Nästan. Börja jobba kvart i sju precis som alltid. Har ju haft problem med ögat sen i torsdagskväll så jag ringde läkarn och fick tid där och fick ögondroppar att bota mitt svullna och röda öga. Sen fortsatte arbetsdagen i godan ro. När klockan slog fyra åkte jag till mor på en kopp kaffe och sen bar det iväg till Fly som sagt. Nu har jag tryckt i mig lite mat och ska gå och kika vad som gömmer sig i burken idag innan det är dags att krypa till kojs.

Ännu en dag närmare julpyntet! :)

1 kommentar:

Jennie sa...

Jagvilloxåvara med å julpynta /pyssla.....
Snart har jag alltid i världen =)