2008-12-31

Sista dagen.

För det första är detta sista dagen på detta året - 2008. Den ska vi tillbringa med A & K och P & Å. Ska bli mysigt med lite mat och spel. En riktigt bra kväll hoppas jag på. Tror att det blir både Thaisoppa, lax och lite blåbär på menyn faktiskt. Och skumpa vid 12-slaget såklart. Det är ju ett måste. Ser framemot kvällen!


Imorgon runt tio-snåret är det dags att packa bilen full och bege sig cirkus 60 mil uppåt i landet - till Idre. Det är skidåkning som står på programet dem närmsta dagarna. Ska bli kul att testa nya pjäxorna och skidorna!













Jag måste bara nämna att jag fyller år imorgon också. Blir hela 23 år! :) Kul att tillbringa dagen i bilen - not kanske men det får gå. Kalaset blir en annan dag ni som undrar!


Jag hoppas att alla har haft ett riktigt bra 2008 och att starten på det nya året 2009 blir kanonbra. Alla pratar ju om nyårslöften och klart att även jag har funderat på det men inte kommit på nåt bra. Det där med att sluta äta godis har aldrig fungerat för min del så det är ju ingen idé att jag försöker heller. Jag får nog fundera ut något bra under dem sista timmarna på detta året. Har ni tips så RING! :)


Jag önskar alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!




Ha det bra så ses vi år 2009! :)




Inga kommentarer: