2009-03-29

Söndagkväll - sista kvällen innan det är dags att stiga upp tidigt och gå till jobbet igen. Tänk vad helgerna går fort! Och veckorna också för den delen. De bara susar iväg. Men tur är väl det för då är det snart dags för semester igen. Det ska bli riktigt härligt. Det är ju bara april [snart!] men ändå. Det är bara fyra månader kvar till semestern. Längtar som tusan! Fast jag och sambon ska ju åka på en liten semester redan i början på maj. Det ska bli härligt - en vecka i solen och värmen! Ruskigt underbart! :) Fem veckor kvar - LÄNGTAR!! :)

Har varit hos Emma i veckan också. Alltid lika trevligt. Prata massa minnen och massa strunt som vanligt. Det är på tok för sällan vi ses men desto roligare när vi träffas. :)

Vi har fått tag på en ny lägenhet också - eller ett hus rättare sagt. En liten röd stuga. Flyttar efter midsommar så jag spanar möbler och tapeter för fullt. Ska bli mysigt faktiskt. Slippa denna lilla lägenhet med balkong som vi bor i idag. Skönt med en liten uteplats och lite gräs att springa barfota i. Det har jag saknat. Och äntligen kommer vi kunna grilla när och hur vi vill också. Mmmm, jag längtar redan på sommarkvällarna när man kan sitta ute i bara linnet och äta gott och dricka gott i trevligt sällskap. Men den som är sugen på att styrketräna lite i sommar - hjälpa oss att flytta med andra ord - får bara höra av sig. Man kan aldrig bli för många! :)

Nu tror jag det är dags att avrunda dagen med lite tevetittande tror jag. Först en lång varm dusch och sen soffan.

Vi hörs,
Kram Fian

Inga kommentarer: