2009-06-09

Alldeles för trött

Klockan har nu passerat halv elva och jag skulle kunna somna ståendes. Är väldans trött. Kunde inte komma till ro igår kväll så var vaken till klockan hade passerat ett i alla fall. Dagen på jobbet har varit tröttsam. Många nya besked. Folk som inte kan bestämma sig överallt. Jag brukar vara kunna bra på att anpassa mig men snart så går jag i taket om folk inte tar tag i sig själva så jag hoppas verkligen på en förbättring inom en snar framtid.

Jag vill inte prata om allt tråkigt nu så för att inte tiden ska rinna iväg och jag somnar med huvudet på tangentbordet så vill jag bara meddela att renoveringen i huset går framåt. Vi ligger i fas med planen och det är inflyttningsdag nästa vecka. Imorgon kommer rörmockaren och ska installera toaletten och handfatet så det ska bli spännande att se hur det blir.

Jag har varit dålig på det här med bilder den senaste tiden och även idag har jag en dålig ursäkt att jag är för trött men jag lovar er att snart, så fort stormen har lugnat sig så kommer det en liten bilduppdatering också!

Godnatt kära ni.

Inga kommentarer: