2009-06-24

Utmattad, oinspirerad & lycklig

Det låter som en konstig kombination, jag vet. Men det är precis så jag känner just nu.

Utmattad: Trött efter flytten och nu även om det bara är städningen kvar i den gamla lägenheten så är det ju det som är det tråkigaste.

Oinspirerad: Jobbet tar kol på mig. Deadlines hit och deadlines dit. Stora projekt som ska slutföras, små projekt som ska slutföras. Andra projekt som ska påbörjas. Action plans hit och action plans dit. Skicka det och skicka det. Ring dit, maila dit. Min kollega förklarar vår situation väldigt bra: "Vi har hamnat mitt ute i ett stort oändligt hav utan flytväst och vi bara måste ta oss i land så fort det bara går - men åt vilket håll ska vi simma?" Snart kanske det trillar ner varsin flytväst om vi har tur.

Lycklig: Jag har det nog ganska bra trots allt, vänner och familj som alltid finns nära och ställer. Innerst inne är jag nog ganska glad över att jag lever ett så bra liv som jag faktiskt gör.

1 kommentar:

EMma sa...

Sööt du e vännen :)
Härligt att du e lycklihg!!!

kramkram