2007-08-03

[PANG].

Jag har sagt det förr och säger det igen: HUR DUM FÅR MAN VARA?! I och för sig var det ganska roligt och inte så värst sent men ändå. Den traditionsenliga cykelfesten har precis dragit igång här i byn. Igår var det företags- /sponsorträff i tältet på torget. Fråga mig inte hur det kommer sig att jag var där men det är en annan femma. Problemet är det att jag vet hur himlans trött jag är dagen efter. ALLTID. + att jag idag dessutom skulle pallra mig hit till jobbet också. Men here I am. Fucking trött. Stupid girl. [PANG].

Bara några timmar kvar nu, hmm, typ sju eller nåt. Får se om jag pallar med hela dagen. Jag hade hellre legat kvar hemma och knött på en annan fylletratt. Han lär ju sova hela dagen i alla fall. Kul för honom. Vissa har det bra - Andra har det sämre! Haha. Erkänn klokt tänkt såhär tidigt på morgonen. Nollsjuarton står uret på. Det är inte sant.

Nope. Måste worka lite. PEACE! :)

1 kommentar:

Jennie sa...

Glöm inte å skicka en bild på kortettillmig, å du kan väl påminna mamsen..
kram kram