2007-08-08

Slarver.

Onsdag idag. Mitt i arbetsveckan. Lunchen närmar sig om bara några minuter - närmare betsämt fyra! Gott med lite mat i magen. Soppa blir det idag. Orkade inte göra något avancerat igår så det får duga för dagen. Blir väl nån godare middag sen efter jobbet kanske. Ska inte lyfta ett finger i onödan idag. Om det inte regnar kanske det får bli en promenad. Hade nog passat bra idag.

Är glad som .......... - jag vet inte ens vad! Det är två dagar kvar sen har jag semester och då komer det fina vädret kan jag passa på att tala om för er. Det ska bli så underbart. Inte göra allt för mycket. Bara ligga och pressa och bli sådär lagom brun! Superduperhärligt!

Jag har träffat mitt lilla söta kusinbarn också. Lilla Esme. Sååå söt va. Urgullig. En sån skulle man ha. Eller nej. Allt för mycket jobb skulle jag tro så det får allt vänta tack och lov.

Haha. Tiden går fort när man har roligt. Helgen susade förbi i rasande fart. Den klassiska cykelfesten har redan passerat. Öltältet var välbesökt vill jag lova. Kul med mycket folk. Mingla runt lite. Skoj skoj skoj!

Dags för käk - GRÖNSAKSSOPPA!. Mums fillibabba. :)

Inga kommentarer: