2007-10-13

Helg.

Halva lördagen och en fjärdedel av helgen har i stort sett passerat och jag har inte gjort något vettigt. Åkte en sväng till Hjulet tidigare idag för att se om man kunde göra några roliga fynd, men icke. Jag gick tomhänt därifrån. Jag, Erika och hennes vän Emma var där en sväng. Sen dess har jag inte ägnat mig åt något vettigt överhuvudtaget. Ikväll ska jag antagligen till Erika och blanda grogg. Det ska bli grymt gott. Får se vad vi letar fram ur skåpen, hoppas på något riktigt smaskigt!

Igår var jag på ungdomsavslutning med mina brudar. Vi fick pris för seriesegern och jag fick även en blomma för att jag nu lämnar juniorverksamheten. Hmm, det låter som om att jag är jätteung, 'lämnar junior...' men jag är faktiskt Coach. Det har varit ett grymt roligt år med dem här tjejerna. Dana Cup framförallt som vi vann också. Dem är grymma mina brudar. Jag vet att jag kommer att sakna dem! Men men, livet går vidare. Jag har ju bara bra minnen med mig i bagaget så det blir nog super.

Morsan, som varit i Turkiet, kommer hem idag också. Vissa har det bra. Hon är säkert brun som en neger skulle jag tro. Alltid. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det ju om nu är det inte långt kvar tills jag åker heller. Ska bli riktigt härligt. En hel vecka, jag, Fredrik, Anders och Karin. Underbart ska det bli. Jag och Karin blev helt lyriska igår när vi satt och prata om det. Längtar som en gris. Spanien here we come - soon! :)

Sen är det snart dags för flytt också. Ska ju nästan bli bonne ju. :) Flytta till utkanten av 'innerstan' rättare sagt, Det ska bli riktigt härligt. Lite större, lite mer plats att stöka ner och större yta att städa tyvärr men det fick vi på köpet. Det är sagt till den första december men vi kanske får den första november istället. Det vore ju toppen. Bara jag blir av med min men det är flera som varit och kikat på den så det ska nog lösa sig hoppas jag!

Usch vad mycket det blir. Nu ropar pappa att det är mat annars hade jag nog nästa kunnat sitta här och skriva hela dan, eller halva i alla fall.

Nu säger jag, smaklig måltid till mig själv!

Ses.

Inga kommentarer: