2007-10-17

Lillördag

En seg vecka. En otroligt seg vecka. Än så länge. Känns inte som om jag har hunnit med speciellt mycket viktiga saker. Jag har städat hemma. Tråkigare än tråkigast. Jag har tränat i veckan. Varit på nya fräscha gymet Sportlife som öppnat även i denna lilla håla. Jag har upptäckt att min dator är kass. Du vet bilden är helt röten. Tror det är fel på grafiken eller vad det heter. I och för sig ganska färgglatt men tror att det är något som är knas med den. Ska lämna in den och se vad som är fel. Hmm, ja det va väl min vecka hittils.

I söndags var jag på kalas. Hos min kära Gabrielle. Hon blev stor flicka. 18 år fyllda, kan ni tänka er. Lilla söta Gabrielle har blivit stor flicka. WOW! :D Roligt. Jag minns själv hur det var på den tiden. haha. Typ tre år sen. Känns som en evighet sen. Det känns att man börjar bli gammal! :)

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt. Är sugen på en tur till Alingsås. Kolla tapeter och grejjer. Det är ju snart dags för flytt som jag har pratat om en hel del ni vet. Jag längtar så! Ska bli så härligt! Blir det inte Alingsås så får jag nog ta en tur till gymmet idag också. Det behövs om man säger så. Måste ju komma i form, det är ju snart dags för Spanien you know. 28 november är det dags. JAAA, VAD SKOJ!

Ja, det var allt för nu.

I'll be back.

PUSS

Inga kommentarer: