2007-10-24

LÖN

Imorgon smäller det. Massa pengar in på kontot. Underbart. Det är välkommet kan man säga!! En sån slösa som jag kan behöva massa extra i kassan. Fast nu blir det till att spara en hel del. Resan väntar och även flytten snart. Härligt! Sen är det snart dags att åka till Stockholm också. Om två veckor drar vi. Fredag eftermiddag till söndag middag ungefär. Ska bli härligt! Bara jag och lilla Gabrielle. Gå på musikal och bara ha det hur gött som helst den helgen. Mmm, kanske några julklappsköp också. Det vet man aldrig men man får passa på medans man har pengar! :)

Till helgen ska vi förresten på Winnerbäck också. I Göteborg. Lisebergshallen. Lördag. 1930 börjar det. Wow. Längtar sååå måste jag erkänna. Bara lyssna och njuta! :) Haha. Synd för er som inte ska gå! :P

Sen är det cup till helgen också. Mina småtöser ska spela igen. Ska bli kul och se hur det går. Spelar tidigt på lördag och på söndag så helgen blir lugn ska jag tala om. Skönt faktiskt!

På fredag förresten kanske vi ska ta en tur till Göteborg och kika lite på 'Hem & Villa'-mässan. Snacka om att man längtar efter ett eget hus eller? Öhh, JAA! :D Men det får nog vänta lite känns det som. Men den som väntar... :)

Jupp... :)

Inga kommentarer: