2010-09-20

Efter en lång väntan...

Efter en lång väntan på att auktionen ska ta slut, slumrade nästan till några gånger, så står jag nu här som SEGRARE!! Helt underbart känns det! Gårdagens kap var följande:

Ett par stentuffa skinntossor från Lindberg! Helt underbara och snart så trillar de ner i lådan. Ska bli sååå spännande o se om de passar på lillgrabben, hoppas hoppas!

Den vinsten gjorde min dag vill jag lova! Efter det så sov jag som en prinsessa!

Nu sitter jag och prinsen i soffan och tittar på nyheterna för säkert tolfte gången idag och gissa vad det handlar om, VALET såklart! Den enda som är överlycklig är Jimmie Åkesson såklart. Min röst hamnade inte på hans parti i alla fall. Nu återstår att se om Alliansen kan hålla vad de har lovat eller inte, spännande.

Båda grabben och jag sitter och snorar om vart annat, inte alls kul. Jag tror att vi får hålla oss för oss själva idag för att inte smitta ner någon. Dags för en kopp te till mig och sen mys i soffan!

2 kommentarer:

Karolina sa...

Welcome back!!! :D

Och tack för tumhållningen!

Sofia sa...

Aaa, tack! Hur går det för han/hon, på väg ut snart?