2010-09-19

Kvällsmys

Äntligen, säger jag med kluven röst, är hösten här! Det positiva med det är att nu kan vi krypa upp i soffan och mysa under gosiga filtar med nära och kära och massa tända ljus runt omkring, det är helt underbart! Håller ni inte med så säg!
Nackdelen med kvällens mys är att det bara är Valvakor på i stort sett alla tv-kanaler. De senaste veckorna har det inte varit mycket annat prat än om valet och valmanifest och allt vad det heter. Jag måste erkänna att jag är lite trött på det! Blått eller Rött, TELL US!!!

Det är inte varje dag jag är vaken såhär dags nu förtiden (småbarn sätter sina spår, energin försvinner och sömnen är mer än välkommen emellanåt!), bortsett från igår men den historien får vi dra en annan dag! Nu är fallet som så att jag har blivit ett "Tradera"-fan och sitter och väntar på att en auktion ska ta slut. Vinner jag så kommer jag verkligen sova gott så det håller vi tummarna för, bara 7 minuter kvar nu!! HEJJA MIG!! :) Håll tummarna för mig så lovar jag att berätta för er vad min vinst blev! Nu måste jag kolla så att ingen har bjudit över mig!

HÅLL TUMMARNA!!

Inga kommentarer: