2010-09-27

Myshelg

Måndag igen, helgerna bara susasr förbi! Jag tycker det borde vara helg fem dagar i veckan och bra två arbetsdagar så att man kan få umgås med sina nära och kära lite mer!

Igår va jag & min kära Emma på smyckeparty (Dag&Natt) hos Ms E. Riktigt kul! Varken jag eller Emma umgås med Ms E i vanliga fall, vi är gamla klasskamrater, men det va riktigt kul och komma ut och träffa människor som man inte brukar umgås med. Rekommenderas! Självklart blev det lite handlat också så klart. De har ju så jättefina smycken som passar både till fest och vardag så de går verkligen hem hos mig. [Gilla]. Blev ett vitt läderarmband, två fina hängsmycken att fästa på mitt armband som jag köpt där sen tidigare, örhängen fick skrivas upp på beställningslistan och även en nagelfil i glas. I GLAS, JA! De flesta som hade en sån gillade den skarpt så då kunde jag ju inte heller motstå. Jag skulle vilja handlat mycket mer men tyvärr så ska pengarna räcka till annat denna månad också, tyvärr tyvärr.

Det gick ju åt lite pengar i lördags också då vi va på Mörlanda Marknad, klassiskt höstäventyr en gång om året,. Det va första gången sambon va med där och tyvärr så ösregnade det så vi får väl se om han följer med nästa år! :) Men där fick vi inhandlat lite nädvändiga saker också, bland annat raggsockor till lillgrabben, kan va bra att ha nu i höst. fick även köpt en present till syrran som fyller i oktober. För en gång skull så har jag börjat i tid (?!?!)!

Nu kallar grabben, dags att sätta fart på dagen!



Fler hjärtan på tråd som ni hittar hos mig!


Vi hörs!

1 kommentar:

emma sa...

tack själv gummsan! allti lika kul me dej <3
Ses i mon!!
puss