2007-07-23

23 Juli.

Godmorgon!

Så då så var det måndagmorgon igen. Ytterliggare första dagen på en ny arbetsvecka. Sitter här och ska snart ut och ta tag i dagens bestyr. Hmm, inte världens roligaste men vad ska man göra?! Har inte så mycket val tyvärr. Snart, om tre veckor, ska jag ha semester. När kollegan har haft sina fyra veckor. Men om det är som idag - SPÖREGN - kan man ju faktiskt lika gärna jobba känner jag för man kan ändå inte ta brumbrum-bilen till Tämta och glassa i bikinin. Så var det med det. Surt men sant.

Helgen då, vad har jag sysslat med? Jo, inte så mycket. För det mesta bara latat mig. Pysslat lite hemma. Tittat när pappa spikat altan hemma hos päronen. Städat. Promenerat. Och ja, sist men inte minst - druckit lite öl och grillat såklart. Va hos Erika i fredags och bara prata strunt och drack lite öl. Åhh så gott det var! :)

Men oj, tiden springer iväg. Dags att sätta lite fart tror jag så att jag får gjort nåt idag i alla fall.

Hej så länge! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

päronen? how about me? :O biaatch