2009-04-16

Hjälp!!

Chefen ringde nyss - hon berättade att jag ska åka till Stockholm till vårt huvudkontor på tisdag nästa vecka. "Hjälp!!!" va första tanken men det ska bli riktigt roligt faktiskt. Många som sitter där har jag daglig kontakt med men har aldrig träffat personerna i fråga så det ska bli spännande faktiskt. Inte bara för den saken utan även för att det kommer att bli intressanta möten där förhoppningsvis många bra grundläggande beslut kommer att tas. Eller åtminstone en början till något bra hoppas jag. Det tråkiga med det hela är väl att jag åker själv, sitta på tåget i några timmar och grubbla för mig själv. Får ta med mig datorn så att jag förhoppningsvis får något vettigt gjort under tiden. Det löser sig!

Dagen idag har förövrigt varit ganska bra. Fått mycket vettigt gjort, bland annat har jag fått lite styr på planeringen. Det känns bra - äntligen kommer vi, snart, att kunna lösa många saker på ett smidigare sätt. Annars har jag inte gjort så mycket idag efter jobbet. Min kära far fyller år idag så har varit och gratulerat honom lite lätt. Det blir kalas på lördag så då får han sitt "riktiga" paket. Kan inte avslöja vad det är om han mot all förmodan går in här och smygläser! :)

Sen fyller Åsa år idag också - äntligen stor flicka! :) Tihi. Grattis till er båda igen!












Är superduperglad för Karin och Anders skull också - de fick en liten prins i måndags. Hur söt som helst, på det lilla kortet jag fick i alla fall. Har inte träffat dem ännu men den dagen ser jag verkligen fram emot. Tror att Karin och grabben kom hem igår så det är väl fullt ös med deras respektive familjer som ska knacka på först så vi får nog backa undan några dagar men snart så kan jag nog inte vänta längre! Grattis till er också!

1 kommentar:

Ellinor sa...

Spännande. Vart jobbar du?