2009-04-05

Skön helg

Har varit på Hem- & Trädgårdsmässan på Åhaga i Borås idag. Fick lite inspiration! Tog med kameran för att inte glömma alla tips och idéer man fick när man strosade runt där. Har inte haft tid att lägga in bilderna på datorn ännu men jag ska publicera dem när jag väl har hittat tid.

Efter mässan åkte vi svängen förbi Dalsjöfors och hälsade på syster med familj. Lilla söta Teus bara sover hela tiden. Sover, äter och byter blöja! :) Tihi. Sötast i alla fall!! Kommer bilder på knytet också. Förhoppningsvis imorgon.

Sen åkte vi hem, slappade på soffan tills solen tittade fram och då åkte vi ut till Gården och gjorde i ordning vägen lite. Den ser lite bättre ut nu faktiskt. Ju mer jag tänker på att flytta ut dit desto bättre tror jag att det blir. Det är ganska mycket att göra i ordning för det är ett gammalt hus men det finns massa med potential till att få det så som jag vill ha det. Men det dröjjer nog ett antal år tills det blir dags för flytt dit. Först ska vi flytta till ett annat mysigt hus innan den "stora flytten".

Ska dyka in i duschen nu för jag är alldeles jättedammig efter allt grussopande. Sen blir det den senaste Bond-filmen och lite ostbågar i soffan. Smaskens! :)

Vi hörs.

Inga kommentarer: