2009-04-14

Tuff dag

Wow! Vilken dag! Har varit hur tråkig dag som helst. Kom hem från jobbet för en kort stund sen. Känns inte som om att jag har gjort något vettigt överhuvudtaget på det bygget idag. Imorgon kommer det bli en tuff dag att ta igen allt som jag har "missat" idag. Vi har haft lite "outside project" idag. Det har iofs varit viktigt att göra också men det känns som om att en hel dag har gått i spillo men det löser sig förhoppningsvis imorgon.

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och pilla naveln och klia Fredrik bakom örat. Han är lite småkrasslig idag så får ta hand om honom väl. :)

Be back imorgon med förhoppningsvis lite mer inspiration och jag håller tummarna för att morgondagen blir tusen gånger bättre än vad dagen idag har varit.

Sov sött gott folk!

Kram Fia

1 kommentar:

Emma sa...

yees.. undrade ju vart den tagit vägen :)

Jo men i morron tro ja absolut på en träff!! När ska vi säga?:)
kraam