2009-04-07

Snart ledig...

Två av tre och en halv dagar på jobbet har passerat i rasande fart. Alltså har jag jobbat mer än hälften denna veckan. Det är underbart. Snart är det påsk och då är det mys och vänner som gäller. Ska bara ta det lugnt hela helgen och inte anstränga mig för mycket. Det är ju därför man är ledig, för att vila upp sig inför jobbet så man orkar med resten av året. Eller åtminstone fram till semestern i juli.

Imorgon ska jag en sväng till kära vännen Karin och skvallra lite. Hon ska snart bli mamma och det har varit kul att följa henne under hennes graviditet. Då lär man sig ett och annat tills det är dags för en själv. Är jätteglad för deras skull. Bara tre (?!?!) veckor kvar nu. Spännande! :) Önskar er all lycka!

Nu hör jag på teven att Äntligen Hemma har börjat. Dags att rusa.

Vi hörs,
Kram Fian

1 kommentar:

Ellinor sa...

Det är sannerligen en riktig babyboom denna vår. Känner fler stycken som precis fått/ska få tillökning och jag glädjs verkligen med dem alla.
Kram