2009-04-04

Solen lyser himlen är blå...

En lika härlig dag idag som det var igår. Fast idag har det nog varit snäppet bättre tror jag. Har ju varit ledig - slapp gå upp klockan sex i morse för att stapla mig iväg till jobbet. Det är alltid lika härligt! :)


Idag har vi haft kalas för Fredrik, hans pappa med familj var här. Käkade Lax med pressade potatis och en romsås och marängtårta till efterrätt såklart! Den är alltid lika god! :) Och nu har jag legat i en go solstol på balkongen några timmar och bara slappat. En riktigt slölördag kan man lugnt säga. Dem är sällsynta men fruktansvärt uppskattade.


Igår va jag och Fredrik och åt på Musses i Alingsås. Det var riktigt smarrigt så det kan jag verkligen rekommendera - ett besök på Musses Grillhouse.


Imorgon blir det trädgårdsmässa på Åhaga i Borås. Få lite inspiration tills vi flyttar till huset. Äntligen få springa barfota i det gröna gräset!! Längtar! :) Och sen blir det nog en liten sväng till Dalsjöfors där min syster och hennes familj bor. Mysa lite med Teus! Såå söööt! Och sen är väl helgen slut. Den är över lika fort som den kommer men då får man göra det bästa av de två dagarna.


Än så länge har helgen varit toppenbra!

1 kommentar:

Ellinor sa...

Underbart väder för tillfället. Dessvärre jobbar jag hela helgen, men får hoppas att det håller i sig även under veckan som kommer. Hoppas ni får många trevliga idéer under mässan.Hade gärna besökt den jag också...
Kram